درباره ی ما:
گروه قطب مثبت متشکل از 4 شرکت تخصصی  با سابقه مجموعا  بیش از نیم قرن با هدف توسعه و رشد سبد محصولات و زنجیره تامین تمامی بخش های مرتبط در زمینه یو پی اس  و باتری صنعتی مشغول به فعالیت می باشد.شرکای تجاری این مجموعه با محوریت تولید و نوآوری در کنار هم این گروه را پایه گذاری نمودند. و بر این اساس شعار سازمان را مثبت بیاندیش نام گذاری کردند.
مهندسین جویای نام، ، تحصیل کرده و غیور سرمایه اصلی ما هستند که ضمن خدمت رسانی در زمینه ی برق بدون وقفه، برنامه بلند مدت را برای انرژی های تجدید پذیر طراحی نمودند.
طراحی و تولید باتری لیتیومی، اینورتر و شارژر و پنل خورشیدی در حال حاضر در گروه انجام می پذیرد که واحد تحقیق و توسعه با رویکرد گسترش درحال احداث واحد های جدید در کشور می باشد.
به لطف ایزد منان، این گروه توانسته است سهم قابل توجهی از این صنعت را برخوردار گردد که دوام و گسترش مشتریان درون و برون مرزی سرلوحه کار قرارگرفته است.
کارفرمایانی همچون بانک های دولتی و خصوصی، مراکز پزشکی و دانشگاهی، مخابرات و زیرساخت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت های متولی صنعت برق کشور که اکثرا تولید، فروش، نصب و خدمات پس از فروش گروه و شرکت های تابعه را خوشبختانه مورد ستایش قرار دادند.

مجموعه هایی که با قطب مثبت همکاری داشتن
مشاوره قبل از خرید
مشاوره رایگان 100%
خدمات پس از فروش
مشتری مداری 98%
کیفیت محصولات
گارانتی و پشتیبانی 95%